Wat kunt u melden?
- Suggesties en feedback: ideeën of zaken die u onder onze aandacht wilt brengen.
- Klachten: ervaringen met onze dienstverlening of medewerkers waar u niet tevreden over bent.
Wat als u suggesties of feedback heeft?
Heeft u suggesties, ideeën of feedback? Laat het ons weten. Uw input helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Stuur uw tip(s) naar bestuur@czo.nl. Vermeld ook uw telefoonnummer, dan nemen we binnen twee weken telefonisch contact met u op.
Wat als u een klacht heeft?
Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze dienstverlening. We horen graag van u wat er is misgegaan.
1. Samen in gesprek
U kunt uw klacht eerst bespreken met de betrokken medewerker van het CZO. Misschien gaat het om een misverstand dat snel opgelost kan worden. Gaat u liever in gesprek met de klachtbehandelaar van het CZO? Dat kan natuurlijk ook. Stuur dan een mail naar bestuur@czo.nl.
2. Klacht indienen
Lukt het niet om er samen uit te komen? Dan kunt u een klacht indienen door een mail te sturen naar bestuur@czo.nl. Voor een goede afhandeling vragen we u:
- De klacht binnen een maand na het voorval in te dienen;
- Uw naam en contactgegevens te vermelden;
- Duidelijk te omschrijven waar uw klacht over gaat (reden en inhoud);
- De klacht in het Nederlands en leesbaar te formuleren;
- Alleen een klacht in te dienen die gaat over het CZO en onze dienstverlening.
Gaat uw klacht over een formeel besluit, bijvoorbeeld over erkenningen, tarieven, facturen of opleidingen? Dan kunt u geen klacht indienen, maar bezwaar maken. Binnenkort kunt u dit online regelen op czo.nl.
Klachten die anoniem, telefonisch of via social media binnenkomen, of gaan over situaties die langer dan een maand geleden plaatsvonden, kunnen we helaas niet behandelen.
3. Behandeling van uw klacht
Binnen uiterlijk drie maanden registreert en behandelt onze klachtbehandelaar (de bestuurssecretaris van het CZO) uw klacht. Gaat de klacht over de klachtbehandelaar zelf? Dan behandelt onze directeur uw klacht. In gesprek met u zoeken we naar een gepaste oplossing.
Over uw gegevens
Uw klacht en gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Na één jaar verwijderen we het dossier.
We blijven onze dienstverlening verbeteren
Elk jaar kijken we welke verbeterpunten we kunnen doorvoeren, op basis van de klachten die we hebben ontvangen.
Vragen?
Heeft u vragen? Stuur ons gerust een e-mail via bestuur@czo.nl. We helpen u graag verder.